Kazan Stanki Others גזע מיוחד – מועדון אומה ילדים צעירים

גזע מיוחד – מועדון אומה ילדים צעירים

אחד מסוים מהנקודות הכי קשה לעשות בחיים, לא רק גולף, הוא להתמודד עם ילדים צעירים. במהלך הזמן שלי במועדון פרטי בעצם צפיתי בילדים גדלים מול אני והתרגלתי להתמודד עם ילדים בטווח גילאים בכל מקום מ4 שנים עד גילי אישי (22). היו פעמים איפה הם מעלים אותי במעלה הקיר ואני רוצה ממש כלום הרבה יותר מאשר לצרוח עליהם, מה שלצערי אני לא לעשות. https://to-save.co.il/hever/ אחרים הם יכולים להיות נדיבים כמו כל חבר, להביא לי ארוחות או אפילו לתת לי טיפ. כל הסיבוב אני רק רוצה לדבר על איך ילדים יכולים להשפיע על מקום העבודה וכיצד ניתן הטוב ביותר להתמודד איתם כאשר עובדים במועדון פרטי.

ילדים של חבר מועדון אומה הם לא בדרך כלל הכי נעימים להתמודד איתם, ביום עבודה קדחתני כרגע. רובם נכנסים לחנות ולהתחיל לשאול שאלות אקראיים לגבי דברים רק מאז הם רוצים לשמוע אותך נותן להם תשובה. זה מאוד לרוב ילדים צעירים והדרך הקלה ביותר להיפטר מהם היא רק צא לענות על שאלות. מצד שני זה יכול להיות קשה פעילות כאשר יש להם הורים עומדים בקרבת מקום קונים ורואים זאת כחובתך לבדר את הילד שלהם. אני לא מחשבות מתחייב את זה אם אין כלום אחר לעשות אבל אני לא להסתכל על מטפלת כרכיב מתיאור התפקיד שלי. עם באופן משמעותי מהצעירים והמבוגרים ילדים הטלויזיה וכורסאות נעימות בדרך כלל לתקן כל בעיות מהר כשהם מטיילים לתוך החנות. צעירים בגיל העמידה אזור הם הבעיה ילדים צעירים, זקנים מספיק כדי לדעת הרבה יותר טוב אבל גם צעיר לאכפת. זה יכול מרמזת על בקשות מגוחכות כמו מנסה להוציא מועדונים ספציפיים או מנסה על במחיר גבוה הנעלה, רק מהסיבה ש אין להם כלום בכלל טוב יותר לעשות והם יודעים שהם יכולים לצאת מזה.

מדי פעם ילדים צעירים יגשו אליי לדלפק וישאלו אותי אם הם יכולים לצאת לשחק. בעוד הם יודעים מלא ביעילות שההנחיות אוסרים עליהם לשחק עד שלוש:30 אחר הצהריים בימי חול וחמש:30 בסופי שבוע, בכל מקרה הם שואלים כל הזמן. זה מציב אותי במקום קשה בעיקר בגלל אני צריך לבחור בין ציות לכללים עד האותיות, ולתת למישהו לצאת לשחק שאני יודע שלא ישתתף בוראה עם קצב משחק רגיל או חברים אחרים. רוב קריאות השיפוט הללו מגיעות מניסיון ולהכיר

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post